fbpx

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. Müügitingimused kehtivad OÜ Nordic Woodhouse (edaspidi Graf), registrikoodiga 12770677, aadress Tammermaa tee 1 ning Graf lehelt tellija (edaspidi klient) vahel.

1.2. Pooled juhinduvad käesolevatest tingimustest ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.

1.3. Müüdavate kaupade hinnad on eurodes ning märgitud kaupade juurde, välja arvatud eritellimusel valminud tooted, nende hind lepitakse Grafi ja kliendi vahel eelnevalt kokku. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.4. Teave kauba kohta on esitatud vahetult kauba juures.

1.5. Graf jätab endale õiguse müügitingimuste ning hinnamuudatuste teostamiseks. Hinnamuudatustest teavitatakse Grafi veebilehel ning need jõustuvad muudatuse avaldamise hetkest. Varem esitatud tellimuste puhul kohaldatakse tellimuse hetkel kehtinud tingimusi.

2. Tellimuse vormistamine, tasumine ja täitmine

2.1. Kauba tellimine ja tasumine
Kauba hinnainfo on kuvatud eurodes ning tasumine toimub sellest lähtuvalt samuti vaid eurodes. Kauba tellimiseks tuleb kodulehel välja valida sobiv toode ning vajadusel märkida toote juures olevasse kommentaari lahtrisse sobivad täpsustused toote värvuse ja spetsifikatsiooni osas (graveeringu tekst, nime tekst vm). Järgnevalt lisa toode ostukorvi. Seejärel liigu edasi ostukorvi ikoonile ning vormista tellimus, täites kauba kohaletoimetamiseks vajalikud väljad ning vali sobiv makseviis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Pangaülekanne

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.1.1. Pangalingiga teostatud makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Grafil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Graf on isikuandmete vastutav töötleja, Graf edastab pangalingiga teostatud maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-.ile.

2.1.2. Pangaülekandega maksmisel edastatakse peale tellimuse kinnitamist kliendile arve/tellimuse kinnitus, mis tuleb 3 tööpäeva jooksul tasuda tellimuse töösse võtmiseks. Tasumata tellimused annulleeritakse 4.ndal päeval, tellimust ei hakata valmistama, kaupa ei hoita kinni ega saadeta välja.

2.1.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Grafi arvelduskontole.

2.2. Tellimuse täitmine

Peale makse laekumist võetakse tellimus töösse ja selle valmides postitatakse pakk, enne makse laekumist tellimust töösse ei võeta. Tooteid laos olemas ei ole (välja arvatud tooted, millel on sellekohane märge) ning kõik tellimused valmistatakse tellimuse alusel. Kõikide tavatellimuste valmistamisaeg on üldjuhul kuni 16 tööpäeva (v.a tooted, millel on eraldi juurde märgitud pikem tarneaeg) ning seejärel postitatakse saadetis kliendi valitud tarneviisi vahendusel.  Tellimus võib valmida ka kiiremini (välja on toodud maksimaalne aeg, aga lähtuvalt hetkeseisust, mahust või tellitavast tootest võib see palju varieeruda)! Kõige täpsema hetkeinfo tarneaja kohta leiad, kui liigud Ostukorvi (selleks lisa toode ostukorvi ning mine “Ostukorv” lehele). Kampaaniate raames (sooduskoodid, pakkumised jms) esitatud tellimuste valmimisaeg on kuni 4 nädalat (tellimus võib valmida ka kiiremini). Valmimisaega arvestatakse alates makse laekumisele järgnevast tööpäevast. Pakk jõuab kliendini vastavalt tarneteenuse osutaja tingimustele, üldjuhul ca 2-3 tööpäeva jooksul. Tarneaega ei arvestata valmimisaja sisse. 

2.3. Eritellimuse (toode, mis ei ole kuvatud koduleheküljel) esitamiseks tuleb kirjutada info@grafdisain.ee või Graf’i facebook’i sõnumitesse.

2.4. Teatud perioodidel võib toodete valmisaeg ning sellest lähtuvalt tarneaeg pikeneda, sellest teavitab Graf kliente veebilehel ning sotsiaalmeedia kontodel.

2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

3.1. Kauba saatmiskulud kannab klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kaup tarnitakse kliendile Eesti siseselt, kokkuleppel ka mujale. Kauba kättesaamiseks on järgnevad võimalused: Omniva, Smartposti pakiautomaat, DPD pakiautomaat, Smartpost kullerteenus või DPD kullerteenus. Kaubale on võimalik ka ise järele tulla aadressile Tammermaa tee 1, Kulna küla (osad tooted kokkuleppel järele tulemisega ka Tallinnas – toote juures on vastav märge).

3.2. Kauba kättetoimetamise tasu on Omniva, DPD ning Smartposti pakiautomaati 3 eurot, Smartpost kullerteenusel 6eurot, DPD tavakulleril 8eurot, DPD kullerteenuse vahendusel 10,26 eurot (lilledekoratsioonile). Kaubale ise järele tulemine on tasuta. Kaubale ise järele tulemine või välisriikidesse kohaletoimetamine toimub poolte kokkuleppel.

3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad kliendi määratud sihtpunkti 18 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (v.a kampaaniate ajal ning erijuhtudel, millest teavitatakse kliente eraldi).

3.4. Kodulehel mittekuvatud tooted, mille valmistamine lepitakse kokku kliendi ja Grafi vahel eraldi, jõuavad kliendini 4 nädala jooksul.

3.5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 tööpäeva jooksul (kliendiga eelnevalt kooskõlastatud ja kokku lepitud).

4. Poolte vahelised õigused, sh taganemisõigus

4.1. Kliendil on õigus tellimuse alusel sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest kliendile. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

4.2. Vastavalt VÕS § 47 lg 3 p-le 3, ei ole taganemisõigust võimalik kasutada eritellimusel valminud toote puhul. Kõik kliendi valitud spetsifikatsioonide, värvieelistuste ning graveeringute/ tekstide kohaselt valminud tooted kuuluvad eritellimuste alla. 

4.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Grafil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele ning kliendil tuleb hüvitada kauba väärtuse vähenemine.

4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest alates vabas vormis taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@grafdisain.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemise avaldusse märkida kliendi pangakonto number ning konto valdaja nimi, kuhu tagastatav raha kanda.

4.6. Kauba tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

4.7. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.8. Graf tagastab tagastatava kauba kättesaamisel kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud (v.a juhul, kui on tuvastatud kasutamise või kulumise märke, võib Graf hinda alandada ning kliendile tagastada vähendatud väärtuses kauba maksumuse).

4.9. Graf võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.10. Graf võib lepingust taganeda, kui klient ei ole arvel näidatud aja jooksul arvet tasunud.

5. Pretensiooni esitamise õigus

5.1. Graf vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Grafi kohustus.

5.2. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel viivitamatult pöörduda Grafi poole, saates e-kirja aadressile info@grafdisain.ee.

5.3. Graf ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile, sh toote ebakorrektsest/ hooletust hooldamisest või mittesihtotstarbelisest kasutamisest tingituna.  Samuti ei vastuta Graf transporditeenust pakkuva ettevõtte süül või transportimisel tekkivate kahjustuste eest ning toote loomuliku kulumise eest.

5.4. Kui Grafist ostetud kaubal on puudused, mille eest Graf vastutab, parandab või asendab Graf puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Graf kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Graf ei vastuta kliendi moraalse kahju tekkimise eest.

5.5. Graf vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

5.6. Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

6. Isikuandmete töötlemine

6.1. Graf töötleb teatud määral kliendi isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid), eelkõige tellimuse töötlemiseks ning kauba kliendile saatmiseks. Täpsem info isikuandmete töötlemise kohta on leitav Privaatsuspoliitikas. Graf ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele osapooltele, v.a. veoteenust pakkuvale ettevõtetele, makselahendust pakkuvatele ettevõtetele ning koostööpartneritele.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui kliendil on Grafi osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil info@grafdisain.ee.

7.2. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, on kliendil võimalik pöörduda kohtuväliste vaidluste lahendamise üksuste poole:

7.2.1. Tarbijavaidluste komisjoni poole (Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post avaldus@komisjon.ee). Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada: https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja Grafi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

7.2.2. Euroopa Liidu internetipõhise tarbijavaidlusi lahendava platvormi ODR poole: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8. Autoriõigused

Kõik Grafi kodulehel, sotsiaalmeedia kontodel (Facebook, Instagram) olev intellektuaalomand on kaitstud autoriõiguse seadusega ning selle omavoliline kasutamine, levitamine ja kopeerimine ilma Grafi nõusolekuta on õigusvastane ning sellest lähtuvalt seadusega karistatav. Autoriõigused kuuluvad Grafile.

%d bloggers like this: